Kulturális kódexünk

Sikerünk összetevői

A hozzávalók szerves részét képezik életünk minden területének a Rohliknál. Előfeltételei az azzal kapcsolatos döntéseinknek, hogy új szolgáltatást vezessünk be a vásárlóink számára, bővítsük a csapatunkat, előléptessünk munkatársakat, értékeljük a teljesítményüket, valamint számos más döntésnek.

Küldetésünk

Küldetésünk, hogy Európa lakói jót egyenek, és jól legyenek.

Ezt úgy érjük el, hogy minőségi élelmiszereket szállítunk gyorsan és kényelmesen. A fokozatosan változó élelmiszer-vásárlási szokások közepette segítjük vásárlóinknak, hogy egészségesebb, boldogabb életet élhessenek, és több időt tölthessenek azzal, amit szeretnek csinálni, ahelyett, hogy dugóban vagy szupermarketekben sorban állással vesztegessék az idejüket.

Teljes mértékben tisztában vagyunk vele, hogy az élelmiszerboltba, közértbe, kisboltba járás réges-régi szokását korántsem könnyű megváltoztatni, ezért is hiszünk abban, hogy amit mi a Kiflinél építünk, annak nemcsak egyszerűen jobbnak, hanem tízszer jobbnak kell lennie a hagyományos boltba járásnál.

Élet a Kiflinél

Folyamatos fejlődés

Komfortzónán kívül

Nem azért csatlakoztunk a Kiflihez, hogy kényelmesebbé tegyük az életünket. Nehéz dolog megváltoztatni azt, ahogy az emberek gondolkodnak, és azt, ahogy bevásárolnak. Bizonyos mértékig nehézkes folyamat ez vásárlóink számára, és nehézkes a számunkra is. A komfortzóna átlépése időnként fájdalmas. Ettől függetlenül megtesszük, mivel tudjuk, hogy ez segít minket hozzá a nagyszerű ötletekhez és a gyorsabb haladáshoz.

Nem az egóról szól

Szeretjük mérlegelni a különböző ötleteket: néha belemegyünk és megpróbáljuk, máskor kiigazítjuk, javítjuk, időnként félretesszük későbbre, máskor végleg a szemetesbe dobjuk. A szándék mindig ugyanaz: a Kifli fejlesztése. Gyakran magunkra vesszük, ha az ötleteinket vagy a területünket megkérdőjelezik, de ne feledjük, hogy ez nem az egónkról szól, hanem arról, hogy jobbá tegyük vásárlóink életét.

Hibázni emberi dolog

A legjobb módja a fejlődésnek a hibáink felismerése, bevallása, visszajelzés nyújtása és elfogadása, és az ennek megfelelő változtatás. Tévedni emberi. Olyan emberekre van szükségünk, akik nem félnek hibázni, és nem riadnak vissza a valósággal való szembesüléstől.

Cégünk motorja
a technológia és az
adat-központúság

Világszínvonalú technológia és logisztika révén szállítjuk minőségi termékek hatalmas választékát mindössze 2-3 órán belül. Adat- és szoftvervezérelt megközelítésével a Rohlik-csoport Közép-Európa leggyorsabban növekvő élelmiszer webáruháza.

Adatközpontú megközelítést alkalmazunk, ahol csak lehetséges, legyen szó új munkatársak toborzásáról vagy a vásárlóknak szánt új funkciók kidolgozásáról.

A sokszínűség hozza
a legjobb eredményeket

Ha mindig csak egyfélét ennénk, az elég unalmas lenne, hasonlóképpen egy teljesen homogén csapat sem tudna izgalmas eredményeket elérni. A Rohlik csoportnál azért értékelünk, aki vagy, nem számít, honnan jössz, hogy nézel ki, miben hiszel, és milyen preferenciákkal rendelkezel.

Visszaadni valamit

Benne vagy?

  • 4 pozíció
  •   ,
  •  
Összes pozíció megtekintése